Dvakrát netradiční čelo postele


Foto: 1)El Ramla Hamra, 2) Mikmax

Dnes budu celý den pracovat doma. Možná se neudržím a zůstanu přitom v posteli :). Nejen proto pro vás dnes mám trochu originální inspirace do ložnice. Chladivé tácy jako čelo postele vypadají skvěle, ale moji favoriti jsou velké polštáře od Mikmax.

6 komentářů:

  1. Zrovna minulý víkend jsem demontovala dřevěné čelo postele, které už se mi nelíbilo a tento nápad s polštáři jde jako na zavolanou :-) Vyrobit si je nebude takový problém. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já jsem s čelem u postelí v háji. Mám 2m a to je prostě pasé. Postel jsem si bral starožitnou po předcích a přední čelo v nohách jsem prostě museli oddělat:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Vidim, ze mi tu delate reklamu :D dik

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vypadá to zajímavě, ale jestli bych to doma chtěl, tak to fakt nedovedu říct. Na mě to vypadá už moc netradičně a netypicky. Ale možná by se tam dala udělat taková kapsička, kam si dám menší špunty do uší, které občas využívám na spaní. Takže třeba aspoň takové výhody by to mohlo mít. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož jsem zvyklý spát s rukama za hlavou, tak je tohle řešení pro mě prakticky naprosto nepřípustné. Máme klasickou postel s klasickou pelestí. Jako využili jsme na to pokosnici na řezání lišt, vypadá to relativně obstojně, jasně, není to žádná cena za design, ale na druhou stranu jsem si s tím zase poradil sám, a to se taky počítá.

    OdpovědětVymazat