Užitečný nápad



Nevím, jestli to máte stejně jako já, ale s některými doplňky a věcmi mívám extra problém. Jednou z takových věcí je držák na toaletní papír. Běžné nerezové nebo plastové držáky mi přijdou tak nenápadité a ošklivé, že doma radši žádný nemám :) O to víc vždycky ocením, když někde přijde s jednoduchým a nápaditým řešením dané věci. Zavěsit toaletní papíry na provaz je určitě originální, praktické i stylové. Inspirujte se zde! PS: všimli jste si, že tento týden je opravdu celý ve stylu černé a bílé :) 

3 komentáře:

  1. všimla jsem si a říkala jsem si pěkný, ale jestli náhodou není na obzoru nějaká depka, a když jsem teď uviděla ten černý provaz....:):)

    OdpovědětVymazat
  2. taky to na mě působí nějak depresivně...evokuje mi to nějakej divnej vězeňskej záchod...možná kdyby měl provaz jinou barvu...

    jinak moc pěknej blog=)...ale nevim, jestli mě víc inspiruje a nadchne, nebo namíchne, že něco takovýho nemám a asi ani mít nebudu:(..=)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat