Inspirace na balení dárků



Dnes mám tip na balení vánočních dárků pro ty z vás, kteří už máte třeba nakoupeno. Což ovšem rozhodně není můj případ :) Krásné nápady pocházejí z blogu Husligheter. Vkusně zabalený dárek potěší dvakrát tolik, takže si na balení určitě dejte záležet. Nemusíte kupovat drahé balící papíry a doplňky, možná stačí, když si pohrajete s tím, co už máte doma. Já například každý rok použiju drobné poklady, které jsem za rok doma nastřádala: zbytky mašlí, různé papíry, figurky a další drobnosti. Co vy, jak moc si dáváte na balení dárků záležet?

3 komentáře:

  1. Originální inspirace, osobně by se mi líbil více obal než obsah, škoda rozbalovat.
    Pohodové adventní dny.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. pekné nápady, ja som fanatik do balenia čohokoľvek, aj na krabičky, dózičky, takže vianoce sú mi rajom, v balení určite :)

    OdpovědětVymazat
  3. já si s balením dárků tay strašně ráda hraji :D některé jsou opravdu krásné!

    OdpovědětVymazat