Škoda, že nejsem muž...


Občas je mi líto, že nejsem chlap (i když ve skutečnosti bych samozřejmě mužem být nechtěla :)). Dnes ráno mě tato myšlenka napadla, když jsem uviděla fotky tohoto úžasného malého bytu v Berlíně. Za realizací stojí studio Mela & Vanamo. Nemůžu se vynadívat! 

6 komentářů:

  1. Moc krásný! Zajímalo by mě ještě, jak vypadá muž, který v takovém bytě bydlí a jak ten byt vypadá, když tam zrovna nejsou fotografové. Z vlastní zkušenosti vím, že je v tom obrovský rozdíííl!

    OdpovědětVymazat
  2. Ado, muž-nemuž, do tohodle bytu se prostě nějak nacpu! Takže já frčím nach Berlín a pouštím gramofon ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak, chlapa stěhuju a sobě přesunujusvoje oblečení do nádherné šatny a kosmetiku do stylové koupelny:-)!
    Zdravím Adél

    OdpovědětVymazat
  4. Och, koupelnu jsem ukázala svému muži, a ten už přemýšlí, kde sežene desky. Krása!

    OdpovědětVymazat
  5. Já v tom teda vysloveně mužský interiér moc nevidím, ale možná jen trpím takovou tou klasickou mužskou slepotou a tím, že to v tom vidět nechci. Kdo ví. :-) Ale i kdyby, není na tom nic špatného si něco podobného udělat. Mně by naopak možná nařkli z toho, že jsem ženská. Mám to doma v hygge stylu a všemu vévodí akumulační kamna od www.flamen.cz/kategorie-produktu/akumulacni-kamna/ Prvotním impulsem pro mě bylo samozřejmě šetření nákladu na topení, ale to přírodní teplo po celý den, to je fakt něco. ;-)

    OdpovědětVymazat