Moje nová hračka



Musím se vám svěřit se svou novou závislostí, kterou je můj nový mobilní telefon Sony Ericsson Xperia X8. Minulý týden jsem po dlouhých asi 9 letech musela vyhodit svůj starý telefon (pán v obchodě ani nevěřil, že ten dědeček ještě fungoval) a rozhodla jsem se koupit si nový, moderní smartphone. Je krásný, bílý... a chytrý také...prostě moje nová hračka. Znáte to, když si pořídíte něco nového, tak si na to dáváte pozor, a tak se mi například nechce povalovat telefon volně na podlaze, když je v nabíječce. Na blogu EinGEMACHTES von Anique jsem našla návod na tuto praktickou kapsičku, do které se dá telefon umístit během nabíjení. Tomu říkám smart :)

4 komentáře:

  1. To bych taky potřebovala! Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jednoduché, vtipné a hezké!
    Není vyhnutí, budu muset k šicímu stroji!
    Hezké svátky
    Lezarts

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nápad! Asi si pořídím šicí stroj... Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda... aj nový telefón ;-))), aj skvelá kapsička!
    Pripájam sa k ostatným a čo najskôr sa motivujem "k činom" - skúsim niečo podobné "stvoriť".
    Adi, želám len samé príjemné hovory a správičky teda a... vďaka za inšpiráciu! ;-P
    Gabhy

    OdpovědětVymazat