Inspirace na víkend



Nevím, čím to je, ale myslím, že podkrovní byty vypadají na fotkách vždycky báječně. Souhlasíte? Možná, že to bude právě tím zkoseným stropem, který na fotkách u normálních bytů nebývá vidět. A prosklená stěna/ strop tohoto bytu je obzvlášť úžasná. Všimněte si vtipných a nápaditých detailů na fotkách: konferenční stolek má nohy z časopisů, kolem postele je naznačen koberec z lepící pásky a spousta dalších! Více fotek najdete zde. Přeji příjemné prohlížení a krásný víkend!

4 komentáře:

  1. To je nádherna! Taky krásný víkend. Terka

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám u svých rodičů pokoj v podkroví a má to prostě jinou atmosféru.
    Nedávno jsem viděla udělané police a každá byla podložena česopisy a přijde mi to jako skvělý nápad. A ten "koberec" je extrémně vtipný :-)
    Užij si hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Takový byt chtěl snad každý. Zvedlo mi to náladu. Díky a pěknou sobotu!

    OdpovědětVymazat
  4. JE to moc pěkné, ty polštáře jsou super nápad... Chce to nový byt/dům a pak si ho moci takhle hezky předělat .-) To se pak lépe dělá než přestavovat něco, co jste budovali 20 let..

    OdpovědětVymazat