Bořte tabu aneb originální předsíň!


Začíná nový týden a já jsem se rozhodla, že ho tady na blogu opět pojmu tématicky. Několik z vás mi psalo o problémech se zařizováním předsíně či chodby. Tento týden proto bude ve znamení inspirace a tipů pro PŘEDSÍNĚ, HALY a CHODBY. Myslím, že předsíně jsou obecně velmi opomíjeny, protože většina lidí si řekne: "na chodbě nezáleží, tady nebydlíme". Málokdo si pak uvědomuje, že předsíň je obvykle první místností po vstupu do bytu/ domu a může tak významně přispět k dobrému prvnímu dojmu z bydlení. Takže chcete-li mít originální bydlení, začněte třeba hned předsíní! Předsíň je ideální k boření tabu a experimentům. Kde je například napsáno, že pruhy musí být vždy rovné? A nebo, že plastové napínáky do bot nemohou sloužit jako věšák? Napište mi, jakou máte předsíň, jsem zvědavá! :) 

1 komentář:

  1. krive pruhy jsou vyborne!! ja jsem kdysi nekde cetla, ze v predsini by mel fungovat wow efekt. proste zaujmout hosty uz pri vstupu. u nas na 100% funguje muj botnik, dostat nektere navstevy dal do bytu byva problem ,))
    no a nechci zapomenout gratulovat k skvelemu clanku v nove marianne bydleni, konecne vim, kdo se za mym oblibenym blogem skryva! moc mile :)

    OdpovědětVymazat