Parádní výstava


Foto: UPM, Fler

V týdnu jsem se byla podívat v Uměleckoprůmyslovém muzeu v Praze na parádní výstavě, která představuje dílo keramika Pravoslava Rady. Výstava nese jméno P.Rada! Paráda! :) a trvá do 25. dubna. První krásný výtvarný zážitek jsem měla ještě před budovou muzea, hrozně se mi totiž líbí plakáty, které na výstavu upozorňují (můžete je vidět i různě po Praze). Bohužel se nedají koupit. Samotná výstava je pak také velmi zajímavě nainstalovaná. Plastiky P. Rady se mi vždycky hrozně líbily, asi proto, že jsou barevné, nápadité a zároveň vtipné a ironické. Nejvíce se mi líbí jeho andělé, elfové a další bájné bytosti. Na výstavě jsou k vidění i rybičky vytvořené pro světovou výstavu Expo. Více informací o výstavě najdete zde. Krásný víkend!

1 komentář:

  1. Díky, bezva tip i pro nás rodiče s dětmi, myslím, že by je tato výstava určitě bavila.

    OdpovědětVymazat