Lillian´s Diary


Dnes mi přišel další newsletter z IKEA, který obsahuje elektronickou verzi letního vydání časopisu IKEA FAMILY LIVE. Jak jsem si tak časopisem listovala, zaujala mě reportáž o tomto domě. Měla jsem dojem, že už jsem ho někde viděla...a taky že ano. Katrin, které tento krásně a vkusně zařízený domek ve Vídni patří, totiž má svojí stránku na Flickru, kde vystupuje pod názvem Lillian´s Diary. Kromě toho se před časem její dům objevil v reportáži na Decor8. Na Lillian´s Diary můžete najít další Katrininy fotky. A v reportážích na IKEA FAMILY LIVE a Decor8 se dozvíte více o jejím pohledu na bydlení, co má ráda, jak postupuje při zařizování bytu atd. Mně osobně se její dům moc líbí. Líbí se mi ta ručně malovaná stěna v kuchyni, její obrázková galerie a celkový duch bytu. Největším favoritem pro mě je ale ta kuchyňská polička (viz. poslední obrázek), protože přesně takovou si plánuji také zařídit ve své nové kuchyni. Co se líbí Vám?

2 komentáře:

  1. Lillian býva krásne sviežo. Veľmi sa jej štýl páči. Tá poička hovorí o jednoduchosti, v ktorej sa ukrýva krása :)

    Vďaka za link na Flickr/Lillian.

    Pekný deň,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle byt je úžasný,neokázalý,svěží...

    OdpovědětVymazat