Jako u doktora...


Ani nevím proč, ale dnes jsem se probudila se špatnou náladou, kterou mi ale hned vylepšil tenhle bezvadný nápad. Stará skleněná skříňka s červenými kříži našla nové, a podle mě velmi efektní i efektivní, využití v koupelně venkovského domu. Jsem velkým fanouškem zapojování starých věcí do nových interiérů a hledání neotřelých využití pro použité věci. Na této koupelně je navíc vidět, jak moc dekorativní známý motiv červeného kříže je. Když se na tyhle fotky dívám, mám nutkání hned symbol červeného kříže také někde uplatnit. Mimochodem realitní kancelář Uppvik&döttrar prodává celou řadu nádherných domů v jižním Švédsku a jejich stránky jsou plné zajímavých nápadů a neotřelých detailů. Inspirujte se!

2 komentáře:

  1. Pracuju v nemocnici,a tam se pár takových pokladů vyhazovalo,bohužel se mi nepodařilo nic zachránit.

    OdpovědětVymazat
  2. To je škoda, hned bych si jeden zamluvila :)

    OdpovědětVymazat