Co s nasbíranými kameny z dovolené

Foto: Wohnidee online

Taky si vždycky z dovolené přivezete o jednu tašku navíc, protože jste za týden stihli nasbírat spoustu kamenů, mušlí, větví a dalších pokladů? Já mám vždycky strach, že to auto ani neuveze a nebo, že mě s tím ani nepustí do letadla. Pokud doma zrovna máte nasbírané kameny a nevíte, co s nimi, tak tady je pár nápadů a tipů z webové stránky Wohnidee online. Vyrobit kamenná těžítka je poměrně jednoduché a rychlé, horší už to asi bude s tím kamenným stolkem, i když pokud se nudíte...

3 komentáře:

  1. To j nádherná dekorce kamínková, moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem šutrolog - mám doma oblázků minimálně na dva stolky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Těžítka jsou super nápad! Sníh už slezl, takže můžu vyrazit sbírat vhodné kandidáty na pole :)

    OdpovědětVymazat