Přáníčka Beaumonde

Foto: Beaumonde (nahoře), chic ada (dole)

Vy, kdo sledujete můj blog pravidelně, už víte, že kromě nábytku je další mojí vášní "papírnictví". Všechno hezké z papíru mě přitahuje úplně magickou silou. A tak mám vždycky radost, když mám důvod něco papírového koupit. Tentokrát je ten důvod parádní. Můj dědeček slaví velikánské narozeniny, a jelikož nemůžu být na oslavě, tak aspoň pošlu přáníčko. Při té příležitosti jsem právě objevila úžasná přání, balicí papíry a pohledy od firmy Beaumonde. V nabídce Beumonde najdete přáníčka pro všechny věkové skupiny, s originálním designem, veselými nápady, ale i klasičtější kousky. Já jsem pro dědečka vybrala přání Saint Germain (obrázek dole) od grafického designéra a ilustrátora Kelly Hyatta. Na celou nabídku Beaumonde se můžete mrknout tady.

3 komentáře:

  1. Dědečkovi vše nejlepší! V Beaumonde bych si vybrala taky - to nejsou přání, to jsou malé obrázky.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Áďo, jéééé to jsem ráda, že nejsem takhle "postižená" jen já. Já taky pořád v papírnictví potřebuju kde co...a syslím a syslím...

    OdpovědětVymazat