Mezinárodní den spánku


21. březen není jen první jarní den, ale i mezinárodní den zdravého spaní. To mě inspirovalo, protože opravdu hrozně ráda spím a myslím, že spánek je jedna z nejlepších věcí. Proto si taky myslím, že by si člověk měl dát trochu extra záležet při zařizování ložnice, výběru postele atd. Podle mě by v pokoji, kde se spí, měly převládat tlumené, chladné barvy a neměly by tam být žádné divoké vzory. Celý pokoj by měl působit klidně. Nejlépe je podle mě odstranit z ložnice počítač, účty a další věci, které by vás mohly rušit. Hledala jsem trochu pro vás trochu inspirace a na BHG jsem našla tuhle úžasnou ložnici. Jsem úplně nadšená z nápadu dát za hlavu postele rámy starých oken vyplněné látkou, která ladí s povlečením. To bych chtěla u sebe doma. Ložnici taky můžete oživit jen malými detaily například dekorací nočního stolku. Jaké jsou vaše tipy pro dobré spaní? Jak by měla podle vás vypadat ložnice? Přeju všem pěkný víkend!

2 komentáře:

  1. No to je krááása! Tam se musí panečku spát. Je to fakt úžasný a nápaditý nápad!
    Moji ložnici najdete na mém blogu http://sandra-living.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vypadá to fakt moc pěkně. Hlavně to, jak je to minimalisticky podané. Ono je fajn znát tipy na kvalitní spánek, protože co si budeme povídat. Dneska se na to trochu kašle, zanedbává se to, lidi se dívají těsně před spaním do displejů a tak. A pak se všichni diví, že se ráno budí unavenější než večer.

    OdpovědětVymazat